streda 8. apríla 2015

Zmena prepravných podmienok...

Zmenili sme na základe Vašich námietok prepravnú spoločnosť. Aktuálne Vám už doručujeme prostredníctvom spoločnosti DPD SK. Pre Vás to znamená nielen väčší komfort, ale aj služby navyše.
Služby, ktoré budete mať k doručeniu zásielky:
- email a sms o odoslaní tovaru
- sms o doručení tovaru (Po odoslaní zásielky je príjemca informovaný o predpokladanom termíne doručenia s možnosťou zmeniť deň, alebo adresu doručenia)
- presmerovanie balíka (Ak vás kuriér nezastihne na adrese doručenia, nechá vám oznam o prvom pokuse o doručenie. Prostredníctvom web stránky http://www.presmeruj.mojbalik.sk/ a čísla zásielky uvedenej na oznámení môžete zadať inštrukcie pre ďalší postup pri doručovaní balíkov. Máte možnosť zvoliť si iný deň doručenia, prípadne inú doručovaciu adresu.)
- možnosť vyzdvihnúť si balík na DPD Parcel Shope
Pokiaľ sa nechcete viazať pri preberaní balíka na kuriéra môžete využiť doručenie balíku do niektorého z odberných miest DPD Parcel Shop. Balík si môžete vyzdvihnúť v čase, ktorý vyhovuje Vám.
Výhody doručenia do DPD ParcelShopu:
-Možnosť vyzdvihnúť si zásielku v termíne, ktorý vyhovuje vám
-SMS alebo mail zaslaný pri vyzdvihnutí balíka
-SMS alebo mail zaslaný pri doručení balíka do DPD ParcelShopu
-Uloženie balíka v DPD ParcelShope 7 pracovných dní

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára