Služby, ktoré budete mať k doručeniu zásielky:
- email a sms o odoslaní tovaru
- sms o doručení tovaru (Po odoslaní zásielky je príjemca informovaný o predpokladanom termíne doručenia s možnosťou zmeniť deň, alebo adresu doručenia)
- presmerovanie balíka (Ak vás kuriér nezastihne na adrese doručenia, nechá vám oznam o prvom pokuse o doručenie. Prostredníctvom web stránky http://www.presmeruj.mojbalik.sk/ a čísla zásielky uvedenej na oznámení môžete zadať inštrukcie pre ďalší postup pri doručovaní balíkov. Máte možnosť zvoliť si iný deň doručenia, prípadne inú doručovaciu adresu.)
- možnosť vyzdvihnúť si balík na DPD Parcel Shope
Pokiaľ sa nechcete viazať pri preberaní balíka na kuriéra môžete využiť doručenie balíku do niektorého z odberných miest DPD Parcel Shop. Balík si môžete vyzdvihnúť v čase, ktorý vyhovuje Vám.
Výhody doručenia do DPD ParcelShopu:
-Možnosť vyzdvihnúť si zásielku v termíne, ktorý vyhovuje vám
-SMS alebo mail zaslaný pri vyzdvihnutí balíka
-SMS alebo mail zaslaný pri doručení balíka do DPD ParcelShopu
-Uloženie balíka v DPD ParcelShope 7 pracovných dní
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára